Mer. Elif FIRAT (Sevim)in Cenaze Töreni – Malatya Boyalca Köyü Düzenle

İki gün önce kaybettiğimiz rahmetli Elif FIRAT(Sevim) in naaşı Malatyanın Aşağı Boyalca Köyü Kabristanlığında ebedi istirahatgahına sevenlerini gözyaşları içerisinde uğurlandı.
Yanlızca Fethiye de olur sanırdım, ölen birinin arkasında oluşacak, onu ebedi sitirahatgahına uğurlayacak böylesi büyük bir kalabalığın oluşacağını. Bunu Boyalcada da da gördüm.
Elif senin düğününe, bırak bu cenazene gelen kalabalığın yarısını, ben dahi gelemedim…  Belki bir on yıldır, ne görüşebildik, ne haberleşe. Fakat seni ebedi istirahatgahına uğurlarken “gözleri yaşaran” bu kalabalığın  yüzde beşi dahi arayıp sordu mu, seni?.
Seni ebedi sitirahatgahına uğurlamak için gelen gözü yaşlı insanların çoğunluğunun, geleneksel dille ifade edecek olursak bir kısmının kızı, bir kısmının da gelini idin!.. Söyleyeceklerimi üç noktalı bir cümle ile bitiriyorum…
Tanrı, varsa senin günahlarını affetsin, sende bizim yaşayana gösteremediğimiz sevgiyi, ölüne gösteren gözü yaşlı, kalbi yaralı sana karşı boynu eğri,  bu sevgisizliğimizi affet… Bu ne biçim sevgi, bu ne biçim dünya, bu ne muamma Elif, anlamak mümkün değil…
Bunu affedebilmek mümkün mü Elif, bilemiyorum; fakat yinede affımzı diliyorum. Sen yattığın yerde rahat uyu, bizde uyuyabilecek miyiz bu günahımızla Elif, işte bunu bilemiyorum!..
Not: Yukarıdaki yazımı kendi vicdan muhasebem sonucu yazdım, kendim dışında kimseyi kastetmedim. Diğer videolar yüklenmekte, onlarda yarin sayfamızda gözükecek.
 Rahmetli Elif Fırat ın üçü yarin 11,30 da Aşağı Boyalcada yapılacak..

Etiketler:

Yorum bırakın