BU FIDANLAR YESERMEZ OLDU,BABO – Seyit ÇAĞLAR


seyit caglar

S-cagla@de.live
88.69.6.25
21.12.2011 / 12:59 pm tarihinde gönderilmiş

Sen gideli yillar oldu,babo.
Ayrilik zor geliyor,oy oy.
Ne fidanlar düstü topraga.
Bu fidanlar yesermiyor,babo.

Analar feryat eder,babo.
Bu savas niye durmaz,diye.
Bir fidanda biz verdik, topraga.
Bu fidan yesermiyor,babo.

Daglarin yetim kaldi, dertli,babo.
Koyun,kuzular melemez,oy oy.
Oglün,kizin göctü,gelmez’babo.
Bu fidanlar yesemez,oy oy.

NOT;ALISEYDI ABI ALBAY, BASIN SAGOLSUN ALLAH RAHMET EYLESIN.MERHUMUN TOPRAGI BOL OLSUN.SAYGILAR

Etiketler:,

1 responses to “BU FIDANLAR YESERMEZ OLDU,BABO – Seyit ÇAĞLAR”

  1. seyit caglar says :

    MEZARIMIN BASIN’DA SAZ CALIN,TÜRKÜ SÖYLEYIN
    Bu dert beni yer, icin,icin tüketir.
    Dönülmez bir yolun sonuna,götürür.
    Son dileyin nedir,sorsalar,benden.
    Mezarimin basin’da saz calin,türkü söylen.

    Su Dünyada,ne gördün,yasadin’deseler.
    Cok okudum,ögrendim,paylastim,bilseler.
    Vasiyetin varmi,doslardan istediyin,ne deseler.
    Mezarimin basin’da saz calin,türkü söylen.

    Benim icin hic kimse,üzülüp,yaslar’dökmesin.
    Yas cekip,karalar baglayip,agitlar yakmasin.
    Sevdiklerim,bir birinizi sevin,eylenin’gülün.
    Mezarimin basin’da saz calin,türkü söylen.

    NOT;Veli babayi burda anmak istiyorum.Bunu gerceklestiren vesiyati,Cekimine katki sunan Aliseydi Sevim,Akbabalar ve Abusef Kini kutluyorum.

Yorum bırakın