Asker Uğurlaması ve Cennet İlhan…

26 Şubat 2008       25 Şubat 2008 akşamı Nihat’ın oğlu Vahap AÇIKĞÖZ Malatya Otogarında askere uğurlandı. Nihat, bir münübüs tutmuş, gelmek isteyen bütün gençleri de alıp Otogara gitmiş. Gidenlerin içinde bizim çocuklarda olduğundan makinemizle çektikleri resimler ile video görüntülerini yan tarafa ilave ettim. Video, Fotoğraf makinesi ile çekildiğinden,  görüntü kalitesi düşük. Fakat “o coşkuyu” yansıttığından “Google video” ye ekledim. Buna ilaveten, Fethiye’den Videolar bölümüne bir kaç klip daha ekledim.   Epey zamandır çekmeyi düşünüyordum. Bu gün gidip Cennet bibinin remini çektim. Cennet İLHAN 1917 doğumlu. Oğlu İhsan abi ile gittik evlerine. Biz içeri girerken, Cennet bibiye odanın kapsında ulaştık. İhsan abi, “ana nerden geliyorsun?” dedi. Cennet bibi: “atları sulamadan,” dedi. Güldük, ben Aliseydi, kirveyiz tanıdın mı dedim? Tanıdı. Anamı çocukları Gülenderi sordu, selamlar yolladı… Yani, arada bir geçmiş anılarla bu zaman ve mekanı karıştırsa da, normal hayatını idame ettirecek denli sağlıklı.    Resimde de göreceğiniz gibi, odası tertemiz, derli toplu, düzenli. Kendisi tertemiz, giysisini hâlâ yakıştırmaya çalışıyor gibi…  Sonuç olarak Cennet bibi, yaşından beklenemeyecek denli saçı başı bakımlı ve temiz. Yaşlılığın getirdiği pejmurdalıktan eser yok, İhsan abinin ise gereken ilgi ve alakayı gösterdiğini, evinin, odasının ve kendisinin görüntüsü ele veriyor.

     Cennet bibinin resimleri yan taraftadır.

    

 

 

 

 

Yorum bırakın