Hastalarımıza Geçmiş Olsun…

  • Aldığımız haberlere göre Hatice bacı (Uzunyol)’un rahatsızlığı oldukça ilerlemiş. Uzun zamandır, hafız kaybı da yaşıyordu. Çocukları bu gün köye gelmiş evi hazırlıyorlar, olası sonuçlara karşı. Kızının evini aradım, “torunu durumu ciddi,” dedi.

Bir fasılla bu konuyu bitirmek istersek: “Allah iki iyiliğinin birini versin.”  der çıkarız. Ama böyle demek bizim için kolay değil.

Siz sanırsınız ki yaşlıların hastalığından ve ölümünden bahsetmek benim için koyladır…
Bacımın son günlerinde ziyarete gelen komsuların: “Allah iki iyiliğinin birini versin..” demesi bana bir dokunurdu ki, demeyin gitsin… Bir kaçına kızdık ve bizim kötülüğümüzü istiyor diye düşündük. Yaşlının yaşamının onun ve yakınları içinde bir anlam ifade etmemesi ve herkes için eziyete dönüştüğü durumda dahi insan böyle düşünür: “Çünkü o bizim anamız, babamızdır…vb.”
Ölüm insan için her yaş ve durumda açıdır, insanoğlunun onmaz yarasıdır. Bacımdan sonra ben, her yaşlıda bacımı görür, o hassasiyetle onlara bakarım.

  • İki gön önce rahatsızlanması üzerine Yusuf amca(Kargın), Araştırma Hastahanesine götürüldü,  bu gün torunu Ali’yi aradım sordum, hastahanede hala yatıyormuş ve durumu iyiymiş.
  • Seyit Ahmet Çağlar’ın ise rahatsızlığı ilerlemiş; gelini İnsaf abla iştahı düştü diyor.
  • Nusuya abla(ALTUN) ayağındaki bir incinme dolaysıyla evde yatmakta. İyiye gidermiş sağlığı.

Hastalarımıza geçmiş olsun der, tanrıdan acil şifalar dileriz…

Etiketler:, , , ,

Yorum bırakın